3 Mayıs 2016 Salı

Tırnak Ürünleri I ~ Mavala Tırnak Sertleştirici (MAVALA SCIENTIFIQUE)



          Bilgi: Tırnakları güçlendirip sağlığına kavuşturmayı vaat eden, su gibi bir kıvamı olan, şeffaf mavi renkte, formaldehit içeren, 5ml’ lik bir ürün. Temiz ve ojesiz, herhangi bir ürün uygulanmamış tırnağın uç kısmına sürüp bir dakika ürünün emilmesini beklemek gerekiyormuş. 

 

          Sadece tırnağın serbest kalan kenarına sürülmesi öneriliyor. Oje veya alt cila gibi tüm tırnağa uygulanmıyor. Deri sertleşmesi problemini önlemek için asla kütiküllere, tırnak altlarına ve deriye uygulanmaması gerekiyormuş; temas ederse ıslak bir pamukla silin deniyor. Hatta kutusunda tırnak etlerine mavala tırnak eti koruyucu sürün vs. yazılmış.

          Tırnak güçlenmeye, sağlığını kazanmaya başlayana dek haftada maksimum iki kez, daha sonraları gerek kalırsa ayda iki, üç kez kadar uygulayın deniyor. Buradaki bilgileri aşağıya linkini bırakacağım kendi internet sitesinde okudum, ürünü satan bazı sitelerde ise uygulama sıklığı 1. ay haftada 1 kez, 2. ay 15 günde 1 kez, 3.ay ve devamında ayda 1 kez olarak belirtilmiş. (Ürün bilgisine dair çeviri hatası yaptığımı düşünürseniz lütfen yorum bırakın.)


          Gözlem: Uzun süre çamaşır suyu gibi temizleyicilerle haşır neşir olduğumda ve/veya günlerce üst üste oje sürüp tırnaklarımı havasız bıraktığımda tırnak uçlarımda kırılma ve kopma problemi yaşıyorum. Bu ürünü iki hafta önce bir kez kullandım ve sürdüğüm anda tırnaklarımın sertleştiğini gördüm. Bu iki haftada deterjan, oje moje kullanımına aynı şekilde devam ettim ve tırnaklarım hala sert ve soyulma, kopma yok. 

          Yine de benim gibi tırnak konusunda çok dertli değilseniz pek gerekli olmayan bir ürün diye düşünüyorum; bunun yerine düzenli olarak kremlerle, limonla vs. bakım yapıp daha uzun sürede belki yine aynı sonucu alabilirdim. Denemek istedim, açıkçası daha kısa sürede sonuç almak istedim…  ya da bilirsiniz insan bazen çok sıkkınken alışveriş yapmak için alışveriş yapabiliyor. Tırnakları çok güçsüz, uçları sürekli kırılan, soyulan insanlar için denenecek iyi bir alternatif olabilir. 


          İçerik listesine ek olarak kutunun üzerinde de formaldehit bulunur yazması, ürünü uygularken etlere bulaşmaması hakkındaki ısrarlı uyarılar da ürünü kullanma konusunda beni strese soktu.


Mavala internet sitesi: http://www.mavala.com


Sevgiler,

Observerella

1 yorum: