25 Nisan 2016 Pazartesi

Güneş Kremleri III ~ Clarins Sunscreen for Face Wrinkle Control Cream SPF 50+ Güneş Kremi




          La Roche Posay Anthelıos XL spf 50+ Fluıd Ultra-Light güneş kreminin koruma özelliğinden memnun kalsam da yazısında bahsettiğim sebeplerle yeni güneş koruma ürünü arayışına girdiğimde edindiğim bir ürün; yağlı ciltli bir arkadaşım parlamadan memnun kalmayıp denemem için vermişti.

          Cildim hassasken bir buçuk ay civarında kullandım ve o sürede yanağımda hafif renk değişiklikleri başladığını fark ettim. Daha önce cildim hassasken kullandığım La Roche Posay Anthelıos XL güneş kreminin iyi koruduğunu o zaman anlamış oldum. La Roche güneş kremini cildim yine hassasken denizin ortasında dahi kullanmış ve sorun yaşamamıştım. Yapısını sevmesem de derhal gidip ondan aldım. Şimdi adil olmak adına bir şeyler eklemek isterim. Bence güneş kreminin korumasından bahsetmek kişisel faktörler yüzünden çok zor, belki geçmişin etkisi belki başka faktörler olmuş olabilir bilemiyorum ki... Yine de ne yazık ki bu tecrübeden sonra tekrar almayacağım ve yakınlarıma önermeyeceğim bir ürün olarak aklımda kalacak.



          Ürün çok güzel kokuyor, içinde parfüm varmış. Hassas bir cildim olmasına rağmen parfüm beni kısa vadede rahatsız etmedi. Clinique spf 30 yüz güneş kreminden daha hafif kıvamda bir krem, cilde yayıp emilmesini beklediğinizde beyaz kalıntı kalmıyor, dikkat etmezseniz emilmeyen yerlerde gün içerisinde beyaz pütürler görebiliyorsunuz. Benim cildim karma; mat bir görünümü olmadığını Clinique spf30 gibi bir yağlanma olmasa da parlak durduğunu söyleyebilirim, gün içerisinde azalsa da öyle. Yağlı bir ciltte çok daha fazla belli edecektir bu parlaklık kendini. Bir de ben kullanırken yüzümde varlığını hissediyordum.


          Ambalajı beğenmedim, içinden çıkaracağınız ürün miktarını kontrol edemiyorsunuz.

          Ürünü kullanıp hem korumasından hem duruşundan; parlamasından memnun kalmadıktan sonra nette araştırdım. Yaşlanma karşıtı etkisi, UVA Ve UVB korumasının yanında nemlendirme özelliği varmış, eşit ve uzun süreli bronzluğu garantiye alırmış, korurmuş. Bu bronzluk konusu nedir ben anlamadım, var olan bronzluğu mu koruyor yoksa hem güneşten koruyup hem bronzluk mu sağlıyor? Benim güneş kreminden beklediğim tek şey güneşten koruması, o nedenle bu konuyu daha meraklısına bırakıyorum izninizle.


Sevgiler,

Observerella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder