11 Mayıs 2016 Çarşamba

Allıklar I ~ Clinique Cheek Pop Allık Ginger Pop


          Bu allığın yapısı Clinique’ in klasik serisindeki toz allıklarla aynı değil. Kolay dağıtılıyor yanakta, ister hafif ister yoğun bir renk görüntüsü elde edebilirsiniz, üst üste uygulayınca renk yoğunlaşıyor. Ben hafif kızarmış yanak görüntüsünü sevdiğim için hafif uyguluyorum.

          Rengi tanımlamak çok zor; ben sarı alt tonlu açık buğdayım ve uzun uzun aradığım doğal, sağlıklı görüntüyü veriyor bana.



          Mat bitişli değil, satin ya da metalik de diyemem. Sürdüğünüz yer sağlıklı ve ışıldayan bir cildin görünümüne kavuşuyor diyebilirim.  Çok yakından bakınca içinde minik minik simler görülüyor ama bunlar yanakta belli olmuyor, yapay veya kötü durmuyor.

          Ambalajda 3.5 gr ürün var ve piyasadaki diğer allıklarla karşılaştırınca biraz az.

          Yine de gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir allık!


          Not: Ben kendi sitesinden 100 tl’ ye almıştım, şimdi ekstra bilgi var mı diye sitesine baktım ve 80tl’ ye indirmişler fiyatını. İndirimli değil, sabit fiyatı artık bu sanırım. Bu bana ufak bir şok yaşattı, o zaman neden en başında daha yüksek fiyattan satıldı? Neyse en azından siz yararlanırsınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder