14 Mayıs 2016 Cumartesi

Krem Farlar I ~ Mac Paint pot Painterly ve Vintage Selection



          1. Bu tip katı-krem farlar bence en iyi parmakla uygulanıyor. Parmağınızı üzerinde bir iki kez gezdirdiğinizde üst kısım ısınıp daha kremsi bir hale geliyor.


          2. Kuru göz kapaklarım var ve bunları uyguladığımda gün içerisinde ağırlık, kuruluğun yarattığı bir gerginlik hissediyorum. Başka renkleri beğensem de bir daha almayacağım.



          3. Maybelline krem farlarından biraz daha inceler; hem his hem yapı hem homojen uygulama anlamında. Henüz maybelline mat versiyonunu denemedim, deneyince ayrı bir yazı ya da güncelleme ekleyeceğim.

          4. Göz kapağımın rengini eşitleyip aydınlatacak, sür-çık bir far arıyordum. Bu amaçla painterly' i mor göz kapaklarına, soft ochre' yi kahverengi göz kapaklarına önerdiğini söylemişti makyaj uzmanı. Sarı alt tonluyum ve göz kapağımda içindeki pembelik bazen çok ortaya çıkıyor bazen az ama 
hiç bir zaman tek başına ten rengimi nötrleyecek şekilde de gözükmüyor, tek başına yakışmıyor da. İçindeki pembeliği verme oranı göz kapağı rengi değiştikçe bir miktar değişen bir şey sanırım. O nedenle almadan önce denemek iyi bir fikir. Bence ben sarı alt tonluyum bana yakışmaz demeden önce deneyin, bu rengin kendinde duruşunu beğenenler de var çünkü alt tona bakmadan. Mağazada bakmayın; daha aydınlık olan yerlerde aynaya bakın. Mac' in ışıklarında renk körü oluyorum ben. (Bence yani, gerçekten o ışıklarda pembeler bile bej geliyor gözüme.) Sonuç olarak mecburen aldığım amaçla değil de farklı farlarla bir arada daha farklı makyajlar için kullanmaya devam ediyorum.


           6. Vintage Selection günlük hayatta benim kullanmak istemeyeceğim kadar simli, sadece metalik değil; sim sim. Rengi göz kapağımda belli olmuyor, aydınlatıcı gibi duruyor... Üzdü zira ambalajında umut vaat ediyor.



Böyle benim gözlemim, sizler neler önerirsiniz; hangi krem farları kullanıyorsunuz?

Sevgiler,

Observerella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder