21 Mayıs 2016 Cumartesi

Saç Ürünleri III ~ John Frieda Ürünlerim


          Saçlarım dalgalı, kuru, elektriklenen ve kabaran bir yapıya sahip. Bir ara sürekli market boyalarıyla boyamak da kuruluğunu en yüksek seviyeye çıkarmıştı. O zaman acaba çocukluğumdan beri kullandığım klasik market şampuanları, kremleri yerine değişik bir şeyler denersem işe yarar mı diye düşünmüştüm. Bu süreçte deneyimlediğim markalardan biri John Frieda idi. Kendi saç tipime uygun bazı ürünleri hakkında gözlemlerimi paylaşmak istedim.

          John Frieda’ nın düzleştirici etkisi olan, elektriklenmeyi, kabarmayı önleyen şampuanını kullandım ve ilk zamanlar çok beğendim. Daha önce kullandığım Kerastase şampuanla etkileri aynıydı diyebilirim rahatlıkla. Saçlarımı yumuşacık ve daha az elektriklenen bir saça dönüştürüyordu. Şampuanı kullanmaya devam ederken ikinci ayın sonlarına doğru saçımda dökülme oranının çok arttığını fark ettim. Bir de saçımın kabarmasını sevmesem de kafama da yapışmasından hoşlanmıyorum; bazı nemlendirici etkili, silikonlu şampuanlarda, uzun süreli kullanımda bu kaçınılmaz son olabiliyor. Tekrar alırım ama daha doğal içerikli ve silikonsuz şampuanlarla dönüşümlü kullanmak üzere.

          Aylar sonra ekleme: Aynı markanın mucize bakım yapmayı vaat eden şampuanını şimdilerde denedim ve bu versiyonunun saçlarımı daha da kuruttuğunu söyleyebilirim. Bir daha asla almam.

          Aşağıda da markanın kullandığım saç bakım, şekillendirme ürünleri hakkındaki gözlemlerimi paylaştım.

FRIZZ EASE®% 100 PARLAKLIK VEREN SPREY:

Saçıma sıkıp sıkmadığım hiç anlaşılmıyor, bende bu ürün hiç işe yaramıyor. Ekstra ağırlaştıran vs. bir etkisi de olmadı fazla kullanımda.
















FRIZZ EASE®6 Etkili Ekstra Güçlü Bakım:

Tekrar almayı düşünmediğim ürün, çok zor bitirdim zaten.

Kullanma talimatında duştan çıktıktan sonra henüz havluyla ıslaklığını almadığınız saçınızın boylarına ve uçlarına uygulamanız öneriliyor ve bence gerçekten sadece bu şekilde biraz verim alınabiliyor. Daha hacimli ve daha az elektrikli görünüyor saçlar ama biraz. Dramatik bir değişiklik olmadı bende. Olsa da ben ıslak saça uygulanan bu tarz ürünleri sevemiyorum.

Kuru saçlarınıza uyguladığınızda elektriklenmeyi alması için bol bol uygulamam gerekiyor, bu da saçı ağırlaştırıyor; sönmesine neden oluyor saçımın ama yine de fönle birlikte günü kurtarabiliyor.

Bence piyasaya son yıllarda sürülen uygun fiyatlı serumlar saç şekillendirme, elektriklenmeyi hafifletme konusunda bundan daha başarılı.



FRIZZ EASE®BUKLE BELİRGİNLEŞTİRİCİ ŞEKİLLENDİRİCİ SPREY:

Saçlarımda dalgalar var. Ablamın saçı kıvırcık ve memnun kalmayınca denemem için bana verdi bu ürünü.

Sıvı saç spreyi gibi bu ürün, saçı sertleştiriyor ve bence hiçbir işe yaramıyor. Ne kıvırcık saçlarda ne de dalgalı olanlarda.
Beğenenler nasıl kullanıyorsunuz; ne tür bir yönteminiz var yazarsanız sevinirim, belki bir püf noktası vardır.








          Umarım benim beğenmediğim ürünlerden sizler güzel sonuçlar almışsınızdır. Bende ne yazık ki durumlar böyleydi.



Sevgiler,

Observerella 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder