6 Mart 2017 Pazartesi

Nars Sheer Matte Fondöten



          Yağlı ciltlere önerilen, orta ve üzeri kapatıcılığı olan bir fondöten, benim cildim karma ve yazın kullanabileceğimi düşünerek almıştım. Gün içerisinde kontrol ettiğimde yüzüme oturmadığını gördüm hep. Bütün ince çizgilerim ortaya çıkıyordu. Bazen yağlı ciltler için üretilen fondötenler karma ciltlere de uyuyor, bu bana göre onlardan çıkmadı.       


          Kullanılmaya kullanılmaya dibe çökmüş; donmuş mu desem bozulmuş mu bilmiyorum. Fondöten pompasız satılıyor; pompayı ayrı alıyorsunuz. Ben ürünü alırken stokta pompa yoktu ve uzun süre de gelmedi. Büyük kapağın içinde küçük bir kapak oluyor ama bendeki daha ilk günlerde açıp kapatırken kırılmıştı. Yapısının bozulmasının sebebi bu da olabilir, zaman  da olabilir; bir, bir buçuk sene olmuştur alalı. Zorla bir müddet kullandım, sonra arkadaşlarıma kullandırttım ama yok bitiremedik. Çekmecenin arka taraflarına koymuştum, bugün aklıma geliverdi işte.


          Yapısı da hoşuma gitmedi, sanki şişenin içinde hem pudra hem likit fondöten var ve uygularken ikisi karışmamış gibi  hissediyorum. Pudrayı hissetmek istemiyorum ben. 


          Nars renkli nemlendirici gibi bu da çok transfer oluyor; bulaşıyor, kullanması konforsuz.

          Bendeki renk 'fiji (en açık beşinci renk)' ve çok sarı duruyor. Tabi renk seçme olayı benimle ilgilidir.


          Ufak bir karşılaştırma yapacak olursam... Estee Lauder Double Wear bulaşmıyor ama cildimde müthiş bir gerginlik hissediyorum gün boyu; sanki kil maskesi yapmışım ve yıkamadan geziyormuşum gibi. Bunda ise büyük bulaşma sorunun yanında bu his yok ama ağırlık var. Fondöten taşıdığımı hissediyorum. 

          Sonuç olarak ben karma cilt için şahsen tavsiye edemiyorum, inanıyorum ki yağlı ciltliler için de daha güzel fondötenler var. Keşke o zaman sheer glow deneseymişim. 


         Sizler Nars cilt ürünlerini nasıl buluyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder