25 Nisan 2016 Pazartesi

Güneş Kremleri I ~ Clinique SPF 30 Sunscreen Yüz Güneş Koruma Kremi



          Clinique’ in internet sitesinde bu ürünün yağsız olduğunu okuduğumda karma ve sivilceye meyilli ciltli biri olarak merak etmiştim, mağazada deneme boyunu görünce de aldım.
          Losyon kıvamında değil, kolay dağılan bir krem kıvamında. Cilde tam yedirildiğinde beyaz kalıntı kalmıyor. Parfümsüz olduğu belirtilmiş; klasik, çocukluk zamanlarından akılda kalan bir güneş kremi kokusu alıyorum, hoş bir koku.

          Ürünü uzun süre kullanamadım çünkü bende sivilce oluşumunu tetiklediğine inanıyorum, bunun yanında es kaza göz çevresine değdirsem yarım saat bir saat içerisinde gözlerimde batma, yaşarma ve yanma oluyor. Clinique’ in spf’ li birçok ürününde bu göz hassasiyetini yaşıyorum. Ürünü göz çevresine uygulamayın diye uyarı yazılsa da bu çok zor, katı bir şey olmadığı için bir şekilde orada emiliyor. Hem göz çevresi için ayrı güneş kremi kullanmak bana göre değil. Cildimin geri kalanında ise herhangi bir hassasiyet yaşamadım.

          Bu güneş kreminin karma, yağlı ve/veya sivilceye meyilli ciltlere uygun olmadığını düşünüyorum. Zaman zaman alnım ve burnum yağlanıyor, zaman zaman ise normal cilde dönüyorum. Bu ürünü kullandığım günler ise inanılmaz derecede yağlı görünüyor cildim. Bazılarınız güneş kreminin yarattığı, belki mika veya değişik yağların etkisinden kaynaklı, cildi sağlıklı gösteren bir parlaklıktan hoşnut olabilir. Bu ürünün yarattığı parlama ise bende böyle değil, cildim ürünü kusmuş gibi duruyor. Şu sıralar yanaklarım çok kurudu, ürüne tekrar şans verdiğimde yanaklarımda rahatlama hissettim, o bölgenin gerginliğini aldı ama bir iki saat sonra cildim yine şakır şakır yağlandı, sonrasında da birkaç tane sivilce geldi.
          Ürünle ilgili okuduklarım: UVA ve UVB korumasının yanında içerisinde çevresel etkilere karşı bolca antioksidan varmış, suya, tere karşı dayanıklıymış. 

Sevgiler,
Observerella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder