12 Nisan 2016 Salı

Saç Ürünleri I ~ TARKO SALON SAÇ FIRÇASI





          Saç fırçası kıl döker mi demeyin, hiç kullanmama rağmen tarko salon marka bu fırça aldığım günden beri fotoğrafta görülenden on kat daha fazla kıl döktü, dökmeye de devam ediyor. Tarko salon marka fırça ve tarakları t-shoplarda görüp merak ederdim. Böylece üç gün önce satın alıp denemiş oldum. Belki de bana bozuk ürün denk geldi, kim bilir...


          Daha önce nascita ve banat fön fırçalarını kullanıp sert kıllı bulmuştum ama onlarda kıl tüy problemi yaşamamıştım; sağlam fırçalardı. Bir sonraki denemem vepa markasının fön fırçası olacak. Ondan da istediğim kadar verim alamazsam kuaförlerin kullandığı pro ürünlere kayacağım. Belki de fön fırçası sert kıllı olmalıdır, pro ürünleri incelemeden konuşmak zor. 





          Bu ürünün tam adı ''tarko salon prof. saç fırçası 2276'' imiş. Cosmeticalar' da da satılıyormuş. 

2 yorum:

  1. Hobby magazalarında da satılıyor almaz olaydık aynı sorunu biz de yasadık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için teşekkür ederim. Bana defolu ürün denk geldi sanmıştım. Hala istediğim türden fön fırçası bulamadım, bulursam kesin yazacağım. (:

      Sil