25 Nisan 2016 Pazartesi

Güneş Kremleri II ~ La Roche Posay Anthelios XL SPF 50+ Fluid Ultra-Light



          On yıl kadar önce eczacının tavsiyesi ile aldığım ve uzun süre deneyimleme fırsatı bulduğum güneş kremi.

          Kimyasal içerikli, parfümsüz, parabensiz, losyon ve su arası bir kıvamda. Kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Bence üç dört ayda kıvamı değişiyor; belki bozuluyor, tam karışmaz hale geliyor. 


         Emildiğine emin olduğunuzda beyaz bir kalıntı bırakmıyor, ben nc15 ve 20 arasındayım, yazın koyulaştığımda da beyaz kalıntı problemi ile karşılaşmadım. Sürüldükten sonra cilt yüzeyini düzgünleştirme etkisi oluyor, bunun sebebinin içerik listesindeki alkol olduğunu duydum sonradan. Tercihler… Bu arada az önce cümle içinde bronzlaştığımda dedim… Demek ki, belki de iki saatte bir yinelemediğim için bende bronzlaşmaya engel olmuyor, aşırı beyazlara not olsun.


          Uzun yıllar kullandıktan sonra cildime ağır geldiğini ve sivilce oluşumunu tetiklediğini düşünmeye başladım.  Ürünü kullanırken cildim karma kuruya dönmüşse parlama yaşamıyorum, cildim karma-yağlıya döndüğünde ise alnımda, burnumda benim hoşuma gitmeyecek bir yağlanma, parlama yaşıyorum. Krem formdaki ürünlerin yaşattığı gibi vıcık vıcık değil ama oluyor. Üzerine pudra vs. geçmekten hoşlanmıyorum zira ürünü yinelemek gerektiğinde bir dilemma yaşıyorum. Hele yazın terleyen surata pudra sürmek… Yine karma ve yağlı ciltler için mükemmel ürün olmadığını düşünüyorum.


Sevgiler,

Observerella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder