23 Nisan 2016 Cumartesi

Yüz Temizleyicisi I ~ Clarins Gentle Foaming Cleanser With Tamarind Temizleyici

       


          Clarins’ in karma ve yağlı ciltler için olan temizleyicisi. Krem köpük bir yapısı var. Henüz ıslatılmamış cilde dağıtıldığında krem uyguluyormuş gibi oluyorsunuz, ellerinizi hafifçe ıslatıp ürünü ovmaya başladığınızda çok çok hafif bir köpük ile süt gibi akmaya başlıyor. Yani deterjan gibi fokur fokur köpüren temizleyicilerden değil. Temizleme işini iyi yapıyor ama bunlar ürünü kullanmaya devam etmemi sağlayamadı…


          Ne yazık ki zaman zaman karmadan kuruya zaman zaman da karmadan yağlıya dönen cildimde, tıpkı sabun kullanıldığımda oluşan hissi bırakıyor; yüzdeki yağın, nemin tamamen alındığına dair bir his. Bugün altıncı günüm sayılır ve bugünden sonra haftada bir ya kullanırım ya kullanmam.
          Bununla birlikte aynı markanın normal ve karma ciltler için olan cottonseed’ li temizleyicisinin iki adet deneme boyunu vermişlerdi. Önce onları kullanıp bitirdim ve bende bununla tamamen aynı etkiyi yarattı. Belki cildi kuruttuğuna inanılan bir temizleyiciyi daha yoğun nemlendiricilerle destekleyerek kullanmaya devam edebiliriz. Ben bunu göze alabileceğimi sanmıyorum.


          Bu temizleyicinin içinde minik parçacıklar var. Onlar yüzde homojen dağılmıyorlar; parçacıklı deyip peeling-scrub amaçlı kullanmayı düşünenleriniz olursa diye yazdım, bence o mümkün değil.  Zaten elinize aldığınız ürüne yaklaşık on tane parçacık geliyor gibi. Onların amacı kesin başka bir şeydir ama ne?


          Bir de eklemek isterim; shiseido pureness deep cleansing köpük temizleyici de bende bununla aynı hissi bırakıyordu. Yani bana göre aynılardı ve ben onu da aynı sebepten bitirememiştim. Karma ciltli de olsam, akneye meyilli olduğum için eskiden yağlı ciltler için olan ürünleri denerdim. Önemli olanın akneye yönelik içeriğe sahip olup olmaması olduğunu sonradan anladım.


Sevgiler,

Observerella  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder